Neem een kijkje in ons gastenboek of nog liever laat hier een reactie achter.

Welkom in ons gastenboek
30 berichten.
Tineke en Pieter,
Heel hartelijk bedankt voor de goede zorgen voor onze Morris de afgelopen 14 jaren.
We gingen altijd met een gerust hart met vakantie.
Ik heb nog niet zolang een kat.
Maar was super blij met een plekje bij Marieke en Pieter tijdens mijn vakantie.
Miss Molly is niets tekort gekomen toen ik op vakantie was.
Zelfs mocht ik appen hoe 't ging met Miss Molly en kreeg antwoord met 'n foto erbij.
Nogmaals kei bedankt Marieke en Pieter en graag tot een volgende keer.
Boyke was voor het eerst daar op vakantie geweest 11 nachten en deed het geweldig. Wilde niet meteen mee naar huis. Van Pieter tijdens vakantie leuk filmpje gehad op app van boyke spelend met de andere honden. Hier komt hij vast nog vaker. Leuke mensen met hart voor de zaak.
Onze Pip komt al negen jaar in dit geweldig honden/katten hotel, en wordt iedere keer opnieuw warm onthaald en geweldig goed in de gaten gehouden.
Ze heeft eenmaal in al die jaren een dierenarts nodig gehad ,vanwege oorpijn, en Tineke ,Pieter en Marieke hadden dat heel snel door.
Wij brengen ons hondenkund vol vertrouwen naar Maarheeze.
Lieve mensen , thanxxxx voor alle goede zorgen voor zowel ons vorig hondje Joy, en nu alweer al die jaren voor Pip.
Lieve groetjes Bart en Annelies, en een pootje van Pip.
En tot de volgende keer!!
Loeka wordt door Dierenhotel Maarheeze al meer dan 5 jaar op hartelijke en persoonlijke wijze opgevangen. Alles is bespreekbaar, Pieter en Marieke (en voorheen Tineke) zijn deskundig en hebben het hart op de juiste plek. Ik ben veel verhuisd de afgelopen jaren, maar Maarheeze is voor Loeka de enige opvang!
Een geweldige plek voor mijn kat Doerak. Al jaren komt hij daar en wordt altijd liefdevol opgevangen. Zeer aan te bevelen , ook voor honden.
Onze kater Gijsje net opgehaald, wij zijn zeer tevreden over Gijs zijn verblijf bij jullie, hij komt zeker weer terug op vakantie bij jullie.
Jullie zijn zo lief en hebben zo goed voor hem gezorgd.
Dank je wel ook namens Gijsje xxx
Lieve Tineke Marieke en Pieter,
dankjewel dat ik weer even mocht komen logeren ik heb het hier super fijn en kom graag terug mijn foto volgt nog
Onze lou, een 3jaar oude tatra, voor het eerst weg gebracht.
Een groot compliment aan Pieter en Marieke , louv is geen gemakkelijke hond , en Pieter b3gint al een klein beetje het vertrouwen van lou te krijgen.
Wij zijn super tevreden .
Wij brengen onze lieve huisdieren al héél lang naar dit pension. Van hond Willie naar hond Willem, en ook onze katten Frits, Fred en Miss Poes. Ik vindt het iedere keer weer “lastig” om (nu alleen nog) Willem weg te brengen, maar ik weet ook dat het hier geweldig goed is, en dat er met liefde voor de dieren wordt gezorgd. Voorheen Tineke, en nu Pieter en Marieke. Dank, dank…
Beste Pieter
Dank je wel weer voor de geweldige opvang van onze honden Teun en Kobus. Was weer super en met een goed gevoel achtergelaten bij jou.
Dank je wel voor de goede zorgen.
Tot volgende keer.
Jaap en Sandrs
Inmiddels is onze 3e hond (Loesje) een vaste klant bij Tineke. We zijn erg tevreden en Loesje heeft het enorm naar haar zin als ze daar is. Er wordt gekeken naar de behoefte van de hond en welke honden goed met elkaar om kunnen gaan.
We krijgen telkens een blije hond terug.
Last week was Misu and Malai's first stay at Dierenpension Maarheeze. Tineke and team took such great care of both of them and they looked happy and healthy when I went to pick them up. It is very difficult to find a good place for your pets when you travel. I am so thankful that we found Dierenpension Maarheeze. Already booked our next stay.
Ons Loetje komt al voor 5e jaar bij Tineke en ze trekt mij gewoon achterom als ik haar wegbreng. Ze vindt het echt heel leuk, en ze wordt er super goed verzorgd.
Voorheen kwam ons Tooske hier ook altijd, en ook zij was altijd enthousiast.
Ik heb al verschillende mensen getipt, en ook zij zijn heel tevreden. Bedankt weer voor de goede zorgen afgelopen jaar, tot volgende keer.
Wij kunnen ons echt geen betere dierenhotel wensen voor onze mooie rottweiler teefje laika ze gaat er graag naar toe en geen enkele angst goede verzorging en fijne aardige mensen kort om een echte aanrader bedankt!!!
Onze hond Alfie is al 6+ jaren bij Dierenpension Maarheeze geweest. Gaat altijd heel graag daar naartoe (is hartstikke dol op Tineke) 😁 en komt elke keer blij en gezond terug. Helemaal top verzorging van Tineke, Marieke en de rest. 👍🏼
Een voortreffelijke dieren hotel zeer goede zorg ook als je hond ziek wordt tijdens vakantie gewoon geweldig
Dank jullie wel voor de goede zorgen tijdens Arie's eerste logeerpartij. Arie is een diabeteskat en dat was geen enkel probleem gelukkig. Ik heb alle spullen meegegeven (dieetvoer, medicatie, spuitjes, handleiding, mandje) en ze beloofden contact op te nemen met onze dierenarts als het nodig was. Onze dierenarts had ook het vertrouwen uitgesproken, dus we konden met vertrouwen een paar dagen weg.
Arie zat rustig in een mandje te soezen toen ik hem kwam halen en zag er uitstekend uit.
Heeeeel fijn! Dank jullie wel!
Binnenkort komen Baileys en Soof weer logeren. Ze kijken er al naar uit.
SUPER EN EEN AANRADER !
Onze kater Rody heeft In juni van dit jaar 5 nachten gelogeerd bij dierenhotel Maarheeze.
Hij had een kamer met vrij toegang tot het overdekt buitenblijf, met uitzicht op de chickies. Zijn verblijf daar was op basis van ALL-inclusive.
Bij het ophalen Rody kregen we te horen dat hij zich voorbeeldig had gedragen. “Zo zo meneertje, da’s beter dan thuis,”. hihi.
Hij heeft zijn kamer een nachtje gedeeld met een soortgenoot, wat ook prima gegaan was.
Binnenkort mag Rody weer gaan logeren bij het dierenhotel en dit zal hem Vast weer goed gaan bevallen. Ons in ieder geval zeker!! Er wordt goed voor hem en alle aanwezige katten gezorgd. Ze komen niet tekort en kunnen heerlijk hun gang gaan!
Bedankt voor jullie goede zorgen voor onze pluizige viervoeter 😻.
En wij en Rody kijken naar de komende logeerpartijj uit..