Neem een kijkje in ons gastenboek of nog liever laat hier een reactie achter.

Welkom in ons gastenboek
30 berichten.
Loetje gaat al jaren met veel plezier naar Tineke, ook onze vorige hond Tooske vond het hier altijd fijn. Ik heb al verschillende vrienden dit adres gegeven en ze zijn er allemaal enthousiast van.
bedankt tieneke voor de goede zorgen voor onze pomsky!
Gisteren onze Diesel bruine labrador weer opgehaald. Hij kwam ons opgewekt weer tegemoet... Wij zijn zeer tevreden over het pension, fijne mensen, Tineke kent de dieren en een schoon pension.
Al vanaf het begin komt onze hond al heel graag bij Tineke. Wij hebben altijd een heel goed gevoel gehad hier en hebben dat nog. Zeker een aanrader!
Noa en Baileys hebben zich weer prima vermaakt bij Tineke. Dank je wel voor de goede zorgen.
Vandaag onze Benji voor twee weekje s op vacantie gebracht vind het denk ik wel leuk word goed op gevangen door Tineke best leuk voor hem met andere hondje s spelen.
Komen al jaren bij Tineke met eerst onze Cariño & Jimmy.
Helaas nu alleen nog maar met Jimmy en deze kleine hartendief loopt steeds kwispelend naar binnen.
Is tevens een moeilijke eter maar dit vangt Tineke en haar team goed op.
Beste Tineke, al verschillende jaren komen Prince (hond) en Davy (kat) bij jou logeren. Ze hebben het erg naar hun zin. En ik ben ook zeer tevreden over het verblijf.
Onze Charlie en Cookie (een boerenfox en iets wat daar op lijkt) komen al járen bij Tineke en gaan er graag heen. Als we op vakantie zijn of eens een weekendje weg, hebben zij daar ook even vakantie😃
Mijn 2 labradors gaan graag naar Tineke toe. Zij heeft voor elke hond of kat de aandacht die nodig is.